Feefo logo
(786) 347-5721

Welcome to My Tights

My Cart

You have no items in your shopping cart.

Mary Portas & Charnos Sheer Spot Tights

Quick Overview

Featuring dainty polka dots that run from toe to waist, these Sheer Spot Tights by Mary Portas and Charnos will make you right on trend with one of this season’s most wearable trends.
20 Denier
Matte Finish
Sheer Toe
Sheer to Waist Brief
Cotton Gusset
57% Nylon, 28% Polypropylene, 14% Elastane, 1% Cotton
Control Level
Support Level
Please choose:

Be the first to review this product

Availability: Out of stock

$14.90

Details

Having joined forces to create a range of hosiery that gives women what they really want, Mary Portas and Charnos have designed these Sheer Spot Tights which are no exception. Great style at an even better price, they are made from sheer 20 denier hosiery and feature a pattern of small opaque polka dots which cover the leg from the toe to the waistband.

Spots are set to be huge this season and the subtle pattern on these tights means they will go with bright colours or other prints and patterns with ease. Available in a variety of fantastic colours you can style them for day or for evening.

A 3cm/1¼ inch wide waistband and flat seams around the body mean these tights are extra comfy.

With spotted hosiery one of the It accessories of the season, these Sheer Spot Tights should be considered a closet essential for your everyday style.

All orders placed before 12pm EST (Monday to Friday), subject to the item being in stock, will be dispatched the same working day.

USA & Canada Delivery Options

  • FREE standard shipping on orders over $65
  • Royal Mail 1st Class Airmail Delivery (5-10 working days) - $4.95

  • Rest of World Delivery - Select your country at checkout
  • FREE standard shipping on orders over $65
  • Royal Mail 1st Class Airmail Delivery (10-14 working days) - $9.95
  • Read all our delivery information.

    Please be aware that your parcel can be delayed by customs. We have no control over this, and cannot supply any details why or for how long your parcel will be delayed.
    Returns
    At MyTights we operate a 365 day returns policy! We will be happy to exchange or refund you for any merchandise that is returned to us unopened and in its original condition within 1 year of you placing your order. This returns guarantee is over and above your statutory rights.

    Please note, that for hygiene reasons and because of the nature of hosiery products, we are not able to accept returns of items that have been worn. The only exception to this is in the event that you have received a damaged or faulty item from us.

    For more information please read our returns policy.

    Date / Score
    Customer Comment Our Response
    02-Mar-2014 Product:
    My original order was wrong so I got in contact and within a few days the correct item was sent and my p & p refunded. Brilliant customer service-thanks!
    26-Nov-2013 Service: Product:
    All products are of good quality and stylish.
    18-Oct-2013 Product:
    Super spot tights
    05-Sep-2013 Product:
    Absolutely wonderful service in every way.
    Great delivery time to Australia.
    I appreciated being kept informed when 1 item on my order was not available. It was sent a few days later and also arrived in just a few days after being despatched. I have ordered 3 times now and will continue as I lov...
    Read More.
    22-Jul-2013 Product:
    Expected them to be skin colour tights with black dots, not black tights
    12-Dec-2012 Product:
    The tights were nice but too small! As I am a size 16 the M/L was not very large at all and as a consequence I put a hole in the top trying to pull them up... I am so sorry you were not happy with your product. If you feel that the product did not match the size guide provided in any way please do get in touch and we will be happy to provide you with an exchange or refund.

    I hope this helps. Thank you taking the time to send us feedback, and ...
    Read More.
    04-Dec-2012 Product:
    Comfortable and fun to wear
    29-Sep-2012 Product:
    wong item sent x 2 Read More.
    14-Apr-2012 Product:
    FANTASTIC!
    20-Mar-2012 Product:
    They were good, just ran very easily
    08-Mar-2012 Product:
    Good communication on out of stocks and quick delivery
    19-Feb-2012 Product:
    Just because on the site they looked as if the background was a nude color rather than the actual black in which they arrived Thank you for your feedback.

    I am very sorry if the product you have received was not quite what you were expecting. The product you ordered has opaque black spots on a sheer black background and we have tried to make this clear by providing close up images of the tights on a dummy leg. ...
    Read More.
    16-Feb-2012 Product:
    Fasr & efficient
    13-Jan-2012 Product:
    Perfect! Love my purchases and received super fast!
    28-Dec-2011 Product:
    After one use there were holes in these tights. Thank you for your positive feedback on our service.

    I am so sorry that you were not happy with one of the products you ordered. If you think that the damage was the result of a fault with the product or the tights were damaged before they were removed from the packaging then please do c...
    Read More.
    08-Dec-2011 Product:
    The tights were to wear to my son's wedding and they looked and felt great, the fit was excellent and they were "thick" enough for November but looked sheer.
    02-Dec-2011 Product:
    Exactly what I wanted
    28-Nov-2011 Product:
    Poor quality item - very short in the leg - I ordered the larger size wven though am a size 12-14 - the barely reached and were were very thin - they also looked like they would easily tear. Would not buy again or recommend. A waste of £10 as cannot wear or send back. Cheap looking but not c... Read More. Thank you for your comments.

    I am really sorry that you were not happy with the product you ordered. Height is a factor of course but I would have expected the size Medium/Large to fit someone of size 12-14 comfortably. If the product you received did not match the size guide on our web...
    Read More.
    10-Nov-2011 Product:
    Easy transaction. Item arrived very fast. Thank You!
    03-Nov-2011 Product:
    Too small Thank you for such positive feedback on our service.

    I am very sorry that you found the product you ordered too small. If either of the items you received did not match the size descriptions on our website then please do return them to us so we can investigate. We will of course be happ...
    Read More.
    Read more reviews on Feefo
    Feefo reviews 70% 20 20
    • Mary Portas & Charnos Sheer Spot Tights
    • Mary Portas & Charnos Sheer Spot Tights
    • Mary Portas & Charnos Sheer Spot Tights
    • Mary Portas & Charnos Sheer Spot Tights

    Click thumbnails to enlarge